C L O U D ;
ABOUT ENTRY LOVES TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Finally, i spend a time with themm.
Tuesday 4 December 2012 • 00:15 • 0 comments
Assalamualaikum. Korang apa khabar?
Sihat dopp. Wuwuwuw. Harap sihat ye semua. Hmmmmp,
today aku nak update pasal semalam. Ya, semalam aku pergi makan 
with my bestfriend. Myra and Ejahh :) Kitorang pergi makan dekat semarak je pun.
Tanakkk pergi jauh jauh.
Wuwuwuw. Semalam myra order Kuey Teow kungfu and tea ice.
Ezzah order Nasi Pataya dengan Limau ice. Aku pulak order Nasi goreng
kampung dengan Milo Ice. Semua order minuman yang berice 
sedangkan masa tu Hujan. Hahahaha. So whatt?
Sambil tunggu makanan tu kitorang gosip2 pasal org botak.
And then, ada seorang pakcik botak pergi makan dekat kedai tu. Hahahhaa.
Cannot goo. Kitorang gossip sampai makanan sampai. Actually, air dah sampai dah.
Hohoho. Nasi Pataya dengan Nasi goreng kampung kan ada soup dia.
Masa kitorang dah habis makan tu kan, ezzah amik straw dan dia
hirup soup tu guna straw. Wahahaha. Bangang tahap Gabannn!
Haha. Ezzah tu aku rasa dia lahir untuk jadi pelawak kot. Hahahah.
By the way, haritu kan abang aku order cerita dekat Astro best tau.
Guess lah cerita apa? Hahahha. Abg aku order cerita BRAVE!
Best gila bapak cerita tu . Tp cerita tu macam terlalu pendek pulak untuk aku.
Tk puas tengok. And i fall in love with queen elinor. Tua tp nmpk muda
Ni lah Queen Elinor. Lawaaaaaaaa :)
Ya, im addicted to her. K lah. Bhaiii!




PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, Im Liyana, I from planet matoki. Im 15 this year. My birthday date 11 / 12 / 1999 ;) Follow me! Mwah :* xx

OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Dah lama tak update blog.
  • Berapa kali dah?
  • Im happy right now, without you :D
  • Shewrammm meyhh!
  • Blank.
  • I really hate to hate someone.
  • The awkward moment! #part one
  • Be strong girl :*
  • Shamat Ari rayaa!
  • Friends :P