C L O U D ;
ABOUT ENTRY LOVES TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
I really hate to hate someone.
Tuesday 18 September 2012 • 05:46 • 0 comments
Assalamualaikum and hola hola guys.
Korang amacam. Sihat dakkk? Itew sihat je awokkkk :) 
Hari ahad haritu kannn kita balik kampung. Harini baru balik KL balik.
Hihihi, best balikk kampung walaupunn sekejapp. Aku balik sana punn sbb urus rumah je.
Okay, Seee? Dah lari topikk dah. Biasa lahh tu kannn.
Title tu macam sentap skit je kann.
Aku yg sentap, bukan kauu. Hehehhee, nak tau tak aku sentap dekat siapa?
Takyah tauuu lew. Yg pastinya kita sentap dengan manusia dan bukannya,
kambing, lembu, arnab, pig  atau yang sewaktu dengannya.
Aku sentap dengan dia bukan apa, aku tengok sekarang ni dia makin melupakan aku.
Oh, by the way dia tu perempuan ya. GIRL!
Dia dulunya bestfriend aku yang SETIA. Tp sekarang dah tak ya.
Harap maklumm. Sekarang dia dah ramai kawannn. Ramai sangat. Ramai kawan
tu tak kesahlah kan. Tp, jangan lah terlalu melebih-lebih dengan kawan dia tu kann.
Sampai kita ni rasa yg kita dah takda punn dalam hati dia.
Bila tulis apa-apa pasal bestfriend ya lahh, dia tulis lah nama kita. Tp, bab dalam hati tu
haprakk. Kira macam hipokrit lah kann. Jaga lahh jugak hati kita ni,
hati kawan dia yang selalu ada dengan dia.
Bila tengok wall dia semuanya pasal crush and bestfriend dia yang lainn. Sekarang ni,
aku nak tengok wall dia punn meluat. Menyampahh gila beb! Serious.
Kalau korang dekat tempat aku ni , aku rasa korang punn akan rasa apa yg aku rasa
sekarangg ni. Aku benci sangat-sangat lahh.
Nasiblah nak tengok muka dia punn boleh lagiii. Tp, actually kalau ikut hati,
muka dia punn aku tanak tengokk. Bila jumpa je dengan dia bergaduh tak habis.
Tolonglah dohh, ubah lah sikit perangai tu. Dah lah, cakap kita sikit punn
tanak dengar. Kalau kawan dia yg lain cakapp ikut aje.
K lahh, itu je buat masa nii. Bye.



PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, Im Liyana, I from planet matoki. Im 15 this year. My birthday date 11 / 12 / 1999 ;) Follow me! Mwah :* xx

OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • The awkward moment! #part one
  • Be strong girl :*
  • Shamat Ari rayaa!
  • Friends :P
  • Holla guys!
  • Aku sayang kau Nurul E'zzah.
  • Great day today.
  • A worst day.
  • Nak puasa dah ni!
  • Hye yayang!