C L O U D ;
ABOUT ENTRY LOVES TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
A worst day.
Wednesday 18 July 2012 • 02:53 • 0 comments
Assalamualaikum, Holla guys!
Cuba lah korang sume tengok title yg sumpah bad gila tu. Benci sangat lah. Harini serious memey bosan lah.
Hmmmp, nak cerita satu benda ni. Aku, Myra, Masmira and Aliya semua tak kawan dengan Ila.
Nak tau tak sebab apa? Sebabbb, semalam kitorang bincang pasal nak pergi camp. Lepastu tengah duk bincang-bincang tu Ila pung sampai. Kitorang gurau-2 lah dengan Ila, kitorang cakap dia tak payah pergi lah, kitorang nak berpisah dengan dia lahh Semua kan. Aku tengok dia okay je masa tu. Then, supriseeee!
Masa balik tu, dia kata dengan aku and myra pasal yg masa kitorang gurau dengan dia tu, dia nak menangis.
Laaaaaaaaaa! Memang mcm haram jaduh ah perangai dia en. Aku rasa macam nak pelempang muka dia lah masa tu. And then aku dengan myra pun cakap lah, 'kau tak fikir pulak mcm mana kau gurau dengan kitorang? Eyyyy, lagi terukk ahh kau gurau dengan kitorang?' Lepastu dia diam, Haahahaha! Tak tau nak jawab apa lah tu kann. Bagus, aku punn tanak dengar dia membebel. Lepastu aku ngan myra punn jalan berdua lah dekat belakang dia. And then, Tadaaaaaaaaaaaaaa! Ila menangis weyh. Menangis! Sumpah aku memang terkejut lah, but aku takda niat langsung weyh nak pujuk dia. Takda langsung!
Aku rasa lepas ni aku pulak yg menangis bila dia gurau dengan aku. Agak-2 apa respond dia eh?
Cakap aku gedik? Dia double triple lagi gedik dari aku. Da fuck lahh!
Benci! Okaylah, sampai sini je. Bububye guys. Sayang korang sangat-2 and sorry untuk penggunaan aku
and untuk bahasa yg tut tu okay. Assalamualaikum!


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, Im Liyana, I from planet matoki. Im 15 this year. My birthday date 11 / 12 / 1999 ;) Follow me! Mwah :* xx

OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Nak puasa dah ni!
  • Hye yayang!
  • Floria Putrajaya 2012
  • Nurul E'zzah binti Shaharidun
  • Susah
  • Hari ahad paling tak best :/
  • Gotong royong :3
  • Lama dah tak hapdet ..
  • Mega Tech Giveaway by MizzsNinie, CikMun and DrFara
  • Dah lambat lah pulakk -.-'