C L O U D ;
ABOUT ENTRY LOVES TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Hari ahad paling tak best :/
Sunday 17 June 2012 • 02:22 • 0 comments
Assalamualaikum 
and hello tu my every crush . Yeayyy! It's you babe!
Clap you hand please . Even aku ni gila dan merapu tak habis , awak tetap baca post ni kan .
Thank you awak . Meletopss habis awok ni!
Hahahahahahahaha *Merapu! Oh Sh*t
Tadi , dalam pukul 11.30 pagi mcm tu . Aku , adek aku , abg aku , and my beloved friends , myra 
gerak pergi Kemensah . Sejuk siot air dy , yelaaaa . Baru lepas hujan kan .
Hmmmp , kitorang mandi sekejap . Selalu tunggu lah sampai abang aku penat dulu baru balik ,
Td , serious air dy terlalu sejuk sampai tak bley nak mandi .
Bagi aku la , bagi org lain yg mandi kat situ , aku punn tak tau .
Maybe diorang tahan , terpaksa or yg paling teruk , takda perasaan .
Hahaha *jahatnya aku kan . Well no body perfect and absolutely , im not perfect .
Okay forget it ? Forget what ? forget pasal 'perfect' tu . 
Sambung balik , bila dah sejuk sangat and kitorang mandi pun tak lama ,
kitorang pon decided lah nak balik awal kan . Aku ngan myra , pergi lah changing room dy .
Changing room dy memang canggih lah kan sampai kitorang kene intai .
Tp , diorang tak dapat pon ngintai aku dengan myra sbb kitorang tak tukar baju punn lagi .
Budak lelaki sebelah room aku tu memang celaka cilanat tau . 
Aku nak bersihkan rambut aku , and then dy kata , gosok rambut , gosok rambut . 
Aku just gelak je , aku duduk jap dalam room tu sambil dengar lagu .
Ingat nak tunggu diorang get out lah but , lama gila nak mati .
Aku punn keluar lah dengan berat hati .
Masa keluar tu , aku ketuk pintu budak lelaki tu , then boleh terbukak lak pintu tu .
Aku ingatkan terkunci , terkejut diorang . Aku ngan myra pon gelak je lah .
Kesah apa kan , diorang yg mula dulu . Nasib lah aku tak tengok , kalau tak ,
buat malu je . Hmmmp , disebabkan tk dpt tukar baju , aku pun
tukar lah baju adik aku dulu . Tunggu budak-2 lelaki tu keluar dulu .
Lepas diorang keluar baru aku pergi tukar baju . Dah selesai tukar baju semua ,
perut lapar nak mampus . Nasib baik ada makanan dalam kereta ,
makan lah kitorang dalam  kereta tu . Itu je lah .
Lepastu balik lah apa lagi . Hahahahaha . Tp , tak best lah tadi . Bukan tak best sbb apa ,
tak best sbb air sejuk . Muahahaha . Semalam tengok cerita Horee! Horee!
Best cerita tu tau . Tak sia-sia K tengok .
Okaylah korang , sampai sini je . Byeeee :D


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, Im Liyana, I from planet matoki. Im 15 this year. My birthday date 11 / 12 / 1999 ;) Follow me! Mwah :* xx

OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Gotong royong :3
  • Lama dah tak hapdet ..
  • Mega Tech Giveaway by MizzsNinie, CikMun and DrFara
  • Dah lambat lah pulakk -.-'
  • Assalamualaikum ;)
  • 3 days ..
  • First giveaway by Syakilla Syed Alwi
  • The day at the school . Hoho !
  • 1st Mini Giveaway by Lieyna Rosli
  • Berkurun lamanya ...