C L O U D ;
ABOUT ENTRY LOVES TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Berkurun lamanya ...
Thursday 17 May 2012 • 00:03 • 0 comments
Assalamualaikumm!
Lama enn tak jumpa ,
berkurun lamanyaaaaaa .
Well , skrg ni ekonomi punn meleset *takda kaitan*
ayat meleset tu ponn aku main cakap je ,
Hahahhaha . And , ada satu berita gembira
for meeeee , for me only kayh ! Follower dah 165 ,
blog aku ada 4 tp , tk pernah lebih dari 50 punn .
Haha , blog ni paling aktif lah ,
blog lain semua aku biar je takda penghuni ,
Hahahaha . I dont care , i dont care .
And , lagi satu , guest what ?
Aku dah tak kawan dengan E'zzah seminggu dah .
Tak pernah terjadi seumur hidup aku weyh ,
sumpah aku tak suka gila dengan dia sekarang ni .
Dia nak pindah lepas cuti , ohhhhhh !
Separuh hati aku kata 'baguslah' and separuh lagi 'i will miss you'
Damn! 
Kadang-2 kesian gak aku tengok E'zzah tu ,
tp bila fikir balik apa yg dia buat kat aku ,
Benci tu bertambah-tambah .
Sumpah ! aku nak gila dia berubahh kot .
Tp , harapan tu makin 'mengecil'
Tengok perangai dia sekarang ni pon mcm tak boleh nak ubah dah .
Agak-2 , dia dah pindah nanti , mcm mana lah perngai dia en .
Aku harap dia tak buat kawan-2 dia kat sana ,
mcm dia buat kat kawan-2 dia dekat sini .
Tau tak 'buat' apa ? Fikir sendiriii .
Lalalalalallalalalallalalalala .
Kayh lah . Good bye baby . Im single :P


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, Im Liyana, I from planet matoki. Im 15 this year. My birthday date 11 / 12 / 1999 ;) Follow me! Mwah :* xx

OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Happy mother's day !
  • 1st special giveaway by iza zaty | budak purple
  • Pada suatu malammm .
  • contest ke-2 by aien story - contest senyuman mena...
  • Well .
  • Hallo .
  • Pada suatu hari ..
  • Badminton :]
  • They are ......
  • They are ......