C L O U D ;
ABOUT ENTRY LOVES TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Floria Putrajaya 2012
Sunday 8 July 2012 • 01:45 • 0 comments
Assalamualaikum!
Hye guys. Dah lama tak update blog. Mesti awokk rindu itew en.
Bapaks perasan :P Hahaha, okaylah. Straight to the point.
Actually, aku nak cerita pasal semalam. Semalam aku pergi Floria Putrajaya 2012.
Pergi tengok bunga. Hahaha, lawa tau bunga-2 yg ada dekat situ. Memang memory nak full 
lah kan tangkap gambar bunga-2 tu. Ceyy, menipu gila :O Hahahahaha.
Sebelum pergi putrajaya tu kitorang memang jalan sakan lah.
Nak pergi cari mixer untuk abang ujang aku. Sepupu aku lah. Dia tu Chef. 
Beli mixer untuk buat kek, macam-2 lah kan nak buat dengan benda tu.
And, pergi beli Uniform Bomba aku :D Nak beli uniform aku tu senang je. Sekejap
je lah kan beli uniform bomba tu. Lepatu round 1 Kl cari mixer tu. Cari sampai petang je,
lepastu kitorang gerak putrajaya. Parking memang susah gak lah nak cari kan. Dah selesai
cari parking, keluar keretalahapa lagi kann. Masuk floria tu first cari tandas tu.
Okay, dah pergi buang segalanya yg terkandung dalam perut ni, pergi lah
jalan-jalan dalam tu apa lagi. Ada pancaragam dengan cheerleaders siot,
aku punn tak tau cemmana nak eja cheerleader, main tulis je lahh :P
Memang gempak lah kan dekat situ.
Lepas dah habis round situ, aku un balik lah. Sambung carik mixer.
Cari dekat carefour, Sri Rampai semua cari. Takdapat gak harga yg berpatutan.
RM2000 je semua. Sambung lah besok. So harini dah dapat dah mixer tu.
Alhamdulillah :)




PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, Im Liyana, I from planet matoki. Im 15 this year. My birthday date 11 / 12 / 1999 ;) Follow me! Mwah :* xx

OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Nurul E'zzah binti Shaharidun
  • Susah
  • Hari ahad paling tak best :/
  • Gotong royong :3
  • Lama dah tak hapdet ..
  • Mega Tech Giveaway by MizzsNinie, CikMun and DrFara
  • Dah lambat lah pulakk -.-'
  • Assalamualaikum ;)
  • 3 days ..
  • First giveaway by Syakilla Syed Alwi