C L O U D ;
ABOUT ENTRY LOVES TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
The awkward moment! #part one
Thursday 13 September 2012 • 02:58 • 0 comments
Assalamualaikum for muslim and hola hola for non muslim.
Hye guys. Korang acanooo? sihat.
Aku sihat. Lama sangat dah aku tk update. Act, kadang-2 ada gak plan nak update,
but. Selalu tertangguh ;) Okay stop. Straight to the point
hari ini aku nak cerita pasal 'The awkward moment'. Bnyk sangat awkward moment
time kecik-2 kann. Kat sini aku nak cerita apa yg aku selalu buat and pernah
buat masa zaman kegemilangan dulu. Ceyyyy ayatt! Check it out guys!

1. Masa tadika dulu mesti kita nakk botol-2 yg kononnya voke lah, macam
botol yg ada gambar hello kitty or barbie. Bila dah besar. Puihhh,
selagi ada botol yg simple selagi tu kita akan pilih botol tu right?
Mcam botol tupperware bawah ni 

Hahaha, Botol aku kot. Aku ada warna hijauu ;) You hadoooo?

2. Beg. Kalau dulu begg mesti nak yg gambar barbie. Hahaha, Lagi-2 yg ada kelip-2 kann.
memang lawa lahhh. Beg barbie mcm yg kat bwh ni confirm memang popular lah
masa tu kann. 


Kalau sekarang mojoriti remaja sekolah sekarang akan pakai beg converse mcm
kat bawah niii

takpunn beg body glove kann. Siapa yg pakai beg barbie confirm
kita akan anggap budak tu noob yg teramat!
Haha. Okaylah setakat ni je kot. Nanti aku sambung lagi alright!






PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, Im Liyana, I from planet matoki. Im 15 this year. My birthday date 11 / 12 / 1999 ;) Follow me! Mwah :* xx

OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Be strong girl :*
  • Shamat Ari rayaa!
  • Friends :P
  • Holla guys!
  • Aku sayang kau Nurul E'zzah.
  • Great day today.
  • A worst day.
  • Nak puasa dah ni!
  • Hye yayang!
  • Floria Putrajaya 2012