C L O U D ;
ABOUT ENTRY LOVES TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Be strong girl :*
Saturday 25 August 2012 • 21:02 • 0 comments
Assalamualaikum guys. Korang acano. sihat?
Hmmmp. Post ni aku nak tujukan untuk my beloved bestfriend. Myra :)
Actually, aku memang selalu jugak lah bukak blog dia.
Walaupon takda post baru enn. Tp, saja-2 je lah bukak.
Banyak jugak post sedih dia. Post happy dia. Kebanyakan post happy and sad dia,
dia dengan kawan-2 yg lain dia. Maksud lain tu ialah, kawan-2 dia yg aku tak kenal.
Hehehehe. Kadang-2 aku terkilan jugak sbb aku tengok dia mcm dia lebih suka berkawan
dengan kawan-2 dia yg lainn. Tp, aku tau aku silapp!
Takkan kau nak kawan dengan aku sorang je kann.
Aku selalu sangat tengok status dia kata kawan-2 dia marah dengan dia lahh.
Aku faham perasaan kau myra.
Hehehehe. Be strong okay girl. Aku selalu ada dengan kau.
Life must go on. Semua masalah ada jalan penyelesaian.
Settle elok-2 confirm okayy. Kalau diorang tanak maafkan kau takpa.
Sbb, lain kali diorang akan maafkan kau jgakk.
Believe me bro.
Iloveyou as friend! Ingat! aku selalu ada dengan kauu :*




PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, Im Liyana, I from planet matoki. Im 15 this year. My birthday date 11 / 12 / 1999 ;) Follow me! Mwah :* xx

OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Shamat Ari rayaa!
  • Friends :P
  • Holla guys!
  • Aku sayang kau Nurul E'zzah.
  • Great day today.
  • A worst day.
  • Nak puasa dah ni!
  • Hye yayang!
  • Floria Putrajaya 2012
  • Nurul E'zzah binti Shaharidun