C L O U D ;
ABOUT ENTRY LOVES TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Shamat Ari rayaa!
Friday 17 August 2012 • 06:52 • 0 comments
Bismilahirahmanirrahim.
Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Firstly, aku nak ucapkan Selamat Hari Raya untuk seluruh umat Islam yg berpuasa dekat bumi ni k!
Jujur aku kata aku tak puasa penuh ats sbb-2 yang tertentu. Bukan sengaja eh.
Aku jugak nakk mintak maaf kalau aku ada post benda-2 yg boleh buat sesiapa tersinggung.
Mana lahh tau kann. 
Hmmmmmmp, tahun ni aku blik kampung. Now, tengah tunggu abang aku balik 
sebab nak decide sama ada balik malam ni jugak ataupunn lepas sahur nanti.
Hopefully, balik malam ni jugakk. Aku bukan apa, aku suka balik kampung mlm ni.
Kalau jamed, haha bertambahtambah suka lah aku.. Nak tau kenapa aku suka?
Aku ni jenis suka tidur dalam kereta. Memalam kann sejuk lepastu tmbh aircond kete lagi,
memang nyenyak ahh jawab dia. Lepastu, dengar lagu lagi. Perghhh! Terbaik lah aku kata.
Hehehe. Okay, aku post ni sebab aku nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir
dan batin untuk kakak-2 aku kat bawahh ni,

Firstly, aku nak ucapkan Selamat Hari Raya untuk twins aku ni hah!
Sayang dia bangat-2 lahhh.
Selamat Hari Raya bibir!

Second, untuk Budak pemalas datang sekolah nii haaa.
Ejen pencari jodoh akuu kot dia ni. Hahaha.
Selamat Hari Raya k :D

Third, untukk awek zizan ni haa.
Serius aku rindu dia sangat sangat lahh. Sokayy lahh, dia punn selalu gak
contact akuu :D
Selamat hari raya Ezzah!

Fourth, untukk Awek Harry Potter ni.
Selamat Hari Raya kayy sepettt!

Okay tu je.. 
Haha bye!







PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, Im Liyana, I from planet matoki. Im 15 this year. My birthday date 11 / 12 / 1999 ;) Follow me! Mwah :* xx

OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Friends :P
  • Holla guys!
  • Aku sayang kau Nurul E'zzah.
  • Great day today.
  • A worst day.
  • Nak puasa dah ni!
  • Hye yayang!
  • Floria Putrajaya 2012
  • Nurul E'zzah binti Shaharidun
  • Susah