C L O U D ;
ABOUT ENTRY LOVES TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Friends :P
Friday 3 August 2012 • 06:04 • 0 comments
Assalamualaikum!
Mekeme mekeme semua apa khabar? Sihat tak? Hehehehe. Lama sangat dah tak update
blog. So, lepas berbuka tadi terus dicided nak update blog. Hehehe.
Awok rindu dengan itew tak? Hahahaha. Hmmmmmp, cakap pasal berbuka.
Puasa korang okay? Penuh  tak setakat ni? Aku tak penuhhh :( Huk huk.
Nanti kene lah ganti. Stop pasal puasa k. 
Tadi dekat sekolah ada solat hajat tau. Pergi sekolah terus naik surau dekat
tingkat 6. Tingkat paling atas sekali. Ya, sekolah aku ada 6 tingkat.
Masatu aku takda kawan. Diorang semua ada dekat atas. So, naik je lah lif dengan org lain.
Selalu aku kalau naik lif sekolah tu bising tapi pagi tadi taak *tsk tsk.
dah takda kawan kann. Dah keluar lif tu jumpa myra. Dia nak pergi amek air sembahyang.
Aku suruh dia tunggu dia tanak. Dalam hati *ahhh! lantak kau ah, jangan cari aku lagi.
Lastly, aku yg terhegeh-2 turung tangga cari myra dekat bawah.
Yeahh! That is me. Hehehhe. Dah settle amek air sembahyang semua naik lah apa lagi.
Ohhh! Actually dalam surau tu ada je tempat amek Wudhu'. Tapi takda air.
Tu yg pergi cari dekat bawah tu. Hehehehe. 
Dah masuk surau cari telekung lepastu cari Aliah dengan Intan.
Sebelum kitorang solat hajat kitorang baca Yaasin dulu.
Dah habis baca Yaasin kitorang semua pung sarung lah telekung. 
Aku duduk belakang pengetua. Nervous tau ndokkk? Buatnya aku tertarik kain dia.
Mampus!
Okay. Sebelum solat hajat habis pengetua bagi ceramah kejap tengan mencium tangan ibu bapa.
Lepas pengetua dah habis. Semua turun pergi kelas lahh. 
Kelas aku dekat tingkat 1. Soooo, lebih baik aku turun tangga. Hehehehe.
Masuk kelas tengok-2 cikgu relieve. Yang murid-2 islam ni punng kemain happy lah duk gossip kan.
Aku tak gossip kayh.
Lepas kelas BM habis. Kelas sejarah pulakk. Kitorang buat PBS *Pentaksiran
berasaskan sekolah. Kitorang kan takda exam :'(
soo, kiranya PBS tu ujian lahhh :) 
Lepas habis kelas sejarah. Rehattt! Sooo, naik surau balikk. Penat weyh naik tangga.
Masa dah sampai tingkat 5 aliah kemain lajuu.

Myra: Bapak laju kau aliah.
Aliah: *Tak layan. -.-'
Aku: Aliah ni dia bukan amek pil kuda. Dia amek pil kuda kepang kott!
Tu yg power terlebih tu.
Myra: Hahahahahaha!

Dah sampai atas kitorang tengok aliah dah bukak kasut dah punn. Kemain laju dia.
Dah habis rehat, kitorang turun amek beg naik surau balikk. Hahahahahahaha.
Turun naik turun naik kitorang. Kitorang buat solat Dhuha lahhh :)
Act, Kitorang ada kelas agama 4 masa lepas rehat tu.
Tu yg duduk surau sampai balikk. 1 jamm sebelum balik mesti ustaz tak tau nak buat apa.
so, nanti dia suruh lah kitorang Baca Pafa ke, baca Al-Quran ke semua lah kan.
1 jam tu kitorang bahagi 2. 30 minit cakap-2 30 minit lagi baca Al-Quran.
Dah 30 minit bercakap tak henti, Kitorang baca lah Al-Quran pulakk.
Kitorang baca surah Yaasin. Hehehe. Just amek masa 15 minit je. Lagi 15 minit
kitorang baca surah-2 pendek. Sooo, aku nak kata yg kitorang ni bukanlah jahat sangat.
I have a wonderful day today okayy :P
Love Ya, Daaaaaaaaaaaaaa!




PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, Im Liyana, I from planet matoki. Im 15 this year. My birthday date 11 / 12 / 1999 ;) Follow me! Mwah :* xx

OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Holla guys!
  • Aku sayang kau Nurul E'zzah.
  • Great day today.
  • A worst day.
  • Nak puasa dah ni!
  • Hye yayang!
  • Floria Putrajaya 2012
  • Nurul E'zzah binti Shaharidun
  • Susah
  • Hari ahad paling tak best :/