C L O U D ;
ABOUT ENTRY LOVES TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Berapa kali dah?
Tuesday 27 November 2012 • 04:25 • 0 comments
Hye. Assalamualaikum. Korang sihat?
Kita sihat. Nak bagitau jugak walaupun takda orang tanya.
So, let the story begin. 
'Berapa kali dah?' Berapa kali dah aku dengan haikal getback.
Mcm macam janji yang dia bagi dekat aku masa dia nak getback dengan aku.
But, dia tak pernah tunaikan janji janji dia tu. Okay.
Jujur aku cakap, im little bit dissapointed with him.
Tak kesah lah. Actually, aku tahu dalam pada kitorang couple hati dia 
masih lagi dengan ex couple dia. Hahahaha.
By the way, guess what masa kitorang break haritu aku siap kutuk ex couple dia lagi.
Sakit hati gila~ Ya, aku yg mintak break dengan dia sebab aku 
bosan sangat couple dengan dia.
Kitorang couple masa 10.11.2012. Nice date but not a nice relationship.
I dont care lah. Semoga dia bahagia dengan couple dia sekarang.




PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, Im Liyana, I from planet matoki. Im 15 this year. My birthday date 11 / 12 / 1999 ;) Follow me! Mwah :* xx

OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Im happy right now, without you :D
  • Shewrammm meyhh!
  • Blank.
  • I really hate to hate someone.
  • The awkward moment! #part one
  • Be strong girl :*
  • Shamat Ari rayaa!
  • Friends :P
  • Holla guys!
  • Aku sayang kau Nurul E'zzah.