C L O U D ;
ABOUT ENTRY LOVES TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Im happy right now, without you :D
Saturday 3 November 2012 • 04:17 • 0 comments
Assalamualaikum and hola holly guys :D
Lama sangat dah aku tak hapdet blog enn. Fuhh fuhhh*tiup habuk.
Bersawang dah blog ni. Tp, aku dah kemass dahh :)
Tengokkk ahhh blogskin aku. Comell en? Bigbang.
Act, aku tak minat big bang and tak minat K-pop.
Tp,aku suka pulaaa dengan blogskin ni. Rembat je lah. Apa lagi.
Okay. Back to the title. 
Aku baru clash dengan haikal sebenarnya.
Haikal tu ex boyf aku lah LOL.
Hahaha. Aku yang mintak break without give him a reason.
Aku rasa. Single is better than couple. Aku couple dengan dia
punn rasa mcm tunggul. Text dia, mula mula dia layan and then?
Senyap mcm tu je. Cam bab* you knoow.
Tak tahan aku kalau dapat boyf mcm dia. Aku dah couple dengan dia 3 kali dah.
Bila aku kata bosan couple dengan dia sbb selalu tak layann text orang,
dia kata dia habis kredit. Oh wow! 
Bagus gila babi kot dia punya alasan. Boleh gila aku nak terima alasan dia tu.
Tensionn kot dengan dia. Dia punn selalu sangat takda credit dia cakap aku!
Vangang much!
Tp takpa, sebagaii pengganti dia aku selalu main dengan kucing aku
untuk menghilangkan tension. Sejak bila aku ada kucing? Hahaha,
meh aku nak cerita. Act, kucing aku hilang dua tahun lepas.
Tup tup, mak aku jumpa dia tadi.
Happy gila wok. Byeeeeeeeeeeeeeeeeee :D




PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, Im Liyana, I from planet matoki. Im 15 this year. My birthday date 11 / 12 / 1999 ;) Follow me! Mwah :* xx

OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Shewrammm meyhh!
  • Blank.
  • I really hate to hate someone.
  • The awkward moment! #part one
  • Be strong girl :*
  • Shamat Ari rayaa!
  • Friends :P
  • Holla guys!
  • Aku sayang kau Nurul E'zzah.
  • Great day today.