C L O U D ;
ABOUT ENTRY LOVES TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Blank.
Thursday 20 September 2012 • 04:10 • 0 comments
Assalamualaikum.
hye guyss!
Kalau dah titile pon blank, mesti lah post pon ikut blank. Act, aku tak tau nak
tulis apa ni, tapi mood nak menaip ni tiba-2 datang. So, apa yang terlintas dekat fikiran aku, semua aku tulis,mengarut punn mengarut lahhh. Post ni kalau lari tajuk punn takpe sebab tajuknya takda cerita. Faham tak apa aku cakap ni? Kalau tak faham pun sila buat buat faham je. Aku nak terangkan punn malas. Hahaha, first sekali aku nak cakap yang aku malas gila babun nak buat folio sivik. Kene buat pasal keluarga asa dan keluarga kembangan youu knooww. Nak kene letak gambar family lahh bagai. Pening akuu! terpaksa lahh aku tanya mak bapak aku senarai adik beradik diorang. Huhuhu, masa tu baru lah aku tau nama makcik-makcik dan pakcik-pakcik aku selama ni. Yelahh, selalu panggil 'maksu' 'maklang' 'makndak' semua kannn. Hihihhi, untung jugak sekurang-kurangnya aku dapat tau.Lagi satu aku nak complain pasal kelas Bahasa Inggeris sekarang ni, sekarang ni kalau subjek english je kene tukar kelas. Wuwuwuw, nasib lah aku ada kawan dengan myra kann. Kalau tak memang aku tak pergi lah jawab dia. Act, boleh je kalau takyah tukar kelas kann sama je. Bagai bagai betul. Dengan PBS lagi! Susah susah. Takpalahhhh kenalah terima. Aku hanya murid je :3 geram geram. Nombor 3 pulak tadi aku balik sekolah lambat gila wokkk. Hahaha bas rapid punya pasal. But, i wasn't care. Yng pernting aku enjoy. Haahha, bubye guys. Muah muahhh ;*



PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, Im Liyana, I from planet matoki. Im 15 this year. My birthday date 11 / 12 / 1999 ;) Follow me! Mwah :* xx

OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • I really hate to hate someone.
  • The awkward moment! #part one
  • Be strong girl :*
  • Shamat Ari rayaa!
  • Friends :P
  • Holla guys!
  • Aku sayang kau Nurul E'zzah.
  • Great day today.
  • A worst day.
  • Nak puasa dah ni!