C L O U D ;
ABOUT ENTRY LOVES TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Dah lama tak update blog.
Tuesday 27 November 2012 • 04:33 • 0 comments
Assalamualaikum guys.
Guess what? Aku taktau nak update apa.
Kbye :*
Ceehhh. Tipu je. Aku nak cerita pasal haritu aku pergi Maha.
Tau tak dekat mana? Taktau?
Hmmmmp. Susah untuk aku ceritakan. Takpalah,
aku just cerita apa yang berlaku dekat aku masa dekat sana ya.
Hmmmmp, kitorang gerak pergi sana dalam pukul 11.
Jamed teruk masa nak masuk maha tu. My famiily masuk ikut UPM.
Universiti Putra Malaysia kot i guess. Hahahaa. Main hentam je.
So what?
Bila dah bebas dari jamed tu kitorang pun cari lah parking.
Guess what? Banyak gila parking kosong tapi jauh sikit lah.
Dah dapat parking semua kitorang pergi makan dulu dekat 'medan selera'
Aku makan nasi ayam yang gila sedap lahh sebab masa tu perut kosong,
memang sedap lah kan. Tempat makan dia tu panas gila.
Basah lencun woii ketiak*k tipu je.
Hahaha. Dah habis makan tu kitorang pergi la tengok apa yang ada kan.
Perjalanan nak pergi hall dia tu memang panas terik la kan.
Tp hall dia ada aircond so sejukk lah.
Best! Kitorang tengok mcm2 dekat situ.
Pokok inilah pokok itu lah. Sejujur jujurnya aku memang sangat sangat
tak berminat. Pergi pun sebabb boring duduk rumah.
Best lah jugak tempat dia kann. 
So, dah tengok semua benda dekat situ kitorang punn keluarlah.
Keluar keluar je Ya Allah panas tak tertahan.
Baru panas dekat dunia. Panas dekat neraka nanti kita pun taktau mcm mana kan.
So, sabar je lah. Nasib mak aku bawak payung.
Hehehehe, jambu kau tahu payung dia. 
Aku yang tengah tuuuu. Abaikan orang sbelah aku tu ya.
Jambu tak payung tuu? Payung adik aku lah siot.
Hahahahaha. K lah. Bhoiii!




PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, Im Liyana, I from planet matoki. Im 15 this year. My birthday date 11 / 12 / 1999 ;) Follow me! Mwah :* xx

OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Berapa kali dah?
  • Im happy right now, without you :D
  • Shewrammm meyhh!
  • Blank.
  • I really hate to hate someone.
  • The awkward moment! #part one
  • Be strong girl :*
  • Shamat Ari rayaa!
  • Friends :P
  • Holla guys!