C L O U D ;
ABOUT ENTRY LOVES TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Tournament yeahhh .
Thursday, 22 March 2012 • 03:23 • 0 comments
Assalamualaikum :]
cer tengok titile tu .
Tournament rite ?
tournament ape ?
hahaha .
Tournament hoki sayangg :]
serius mcm tak percaya je dapat masuk .
tapi , besok ade latihan .
Hmmmmmmmm , malasnya .
tak tau lagi nak pergi ke tak nak ?
waduhhhh .
teacherrrrrrrr !!!!!!
baru ingat nak pergi teman ila .
back to the topis .
bila dah masuk hoki , boleh lah beli kayu stikkan ?
Yeayyyyyyyyyyy .
nak beli stick skali ahhhhh .
tak sabarnyahhhhhhhhh .
tadi time I/C/TL kan ,
ustazah bagi kerja sekolah tau .
dah siap dah kerja tu , then tengok-2 ada lagi kerja .
keciwanyahhhhhhh .

Ya Allah , kau hindarkanlah aku daripada
segala keburukan , dan kau kuatkan lah iman dan kesabaranku Ya Allah .



PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, Im Liyana, I from planet matoki. Im 15 this year. My birthday date 11 / 12 / 1999 ;) Follow me! Mwah :* xx

OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Haaaaaaaaaa ?
  • long time no see ?
  • Contest gambar suddenly
  • Homework , I hate you .
  • Having Dinner at Pizza Hut .
  • aku tak leh hidup tanpa kau .
  • aku tak pernah halang kau :'[
  • Exam oh Exam .
  • penat doh aku kalau kita asyik mcm nie je .
  • Page :]