C L O U D ;
ABOUT ENTRY LOVES TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Haaaaaaaaaa ?
Wednesday, 21 March 2012 • 06:22 • 0 comments
Assalamualaikum :]
peaceee Yooooo .
Harinie tak ada homeworkkk
maju weyhhh .
Tak ada kaitan *wink wink*
ekceli kann title kat atas tu tak ada kaitan punn dengan post ni .
Hahaha tah pape kan ?
siapa pernah pergi Eiffel Tower ?
untungnya siapa yang pernah pergi .
Cita-2 aku kan nak jadi doktor tau ,
lepastu dapat duit banyak . pergi Eiffel Tower .
tau tak Eiffel Tower tu apa ? ni haaaaaaaaaa 
haaaaaa . ni lahhh .
mesti kenall kann ?
tipu ahh kalau tak kenal .
yang tak pernah pergi tu kann ,
ada rasa nak pergi takkk ?
tapi kannn . pergi umrah ke haji ke lagi bagus kannn .
itu punn cita-2 aku weyhhhh .

doakan aku satu hari nanti aku dapat jadi doktor tau .
aku nak jaga mak akuu .
aku nak bawak dy pergi haji dengan ayah akuu .
Cita-cita aku weyhh :]


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, Im Liyana, I from planet matoki. Im 15 this year. My birthday date 11 / 12 / 1999 ;) Follow me! Mwah :* xx

OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • long time no see ?
  • Contest gambar suddenly
  • Homework , I hate you .
  • Having Dinner at Pizza Hut .
  • aku tak leh hidup tanpa kau .
  • aku tak pernah halang kau :'[
  • Exam oh Exam .
  • penat doh aku kalau kita asyik mcm nie je .
  • Page :]
  • hoki , iloveyousomuch !