C L O U D ;
ABOUT ENTRY LOVES TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Contest gambar suddenly
Monday 12 March 2012 • 04:26 • 1 comments
Assalamualaikum .
sihat takkkk ?
Hmmmmmmmmmmm .
harini aku join contest gambar suddenly .
FYI , ini adalah first time liyana join contest . 
Hihiihihihihihi .
Hopefully menang lah kannn .
lagipunn liyana tak ada pengalaman .
Hadiahhh dy menarik gilaaaaaaa .

'Hah ! harga gula naikk ?'
Hihihi .
Nie gambar maksu aku .
dy memang sibuk dengan telefon .
Gambar ni klakar sikit sorry :]

'Errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr'
nie pulak gambar adik aku,
masatu dy nak ckp apatah .
then abang pergi tangkap gambar pulakk .

yang ini tak ada dialog . 
Hahahha .
Gambar ni sebenarnya 
ayah kepada sedare aku ( baju kuning )
tengah bercakap dgn org lain .
and then kebetulan , ayah aku pun pandang org lain . 
Gambar ni nampak mcm diorang senyum antara satu sama lain kan .
Nie gambar abg akuyg tangkap .
actually dy nak tangkap gambar ayah sedare aku tu .
Hahahhaha .

yang ini pulak gambar makkkk kitaaaaa .
Cantikkan .
Haha . masa ni mak aku  tengah cek apebenda tahh .

yang ni gambar Abangggggggg .
Masa ni kitorang pergi Pulau Aman .
Best . first time main kayak dekat situ lah .
Gambar ni masa dy tengah angkat pukat kot tak salah .


ini gambaraku .
actually tak nak upload gambar ni .
tapi areed amier kata lebih banyak lebih bagus kan .
upload je lahh .
Hihi .

MY brother again
ni pun tengah angkat pukat ni .
Sunggguh sungguh dy .
Nie gambar adik
Kusyuk betull dy makan .
org snap gmbr punn tak perasan .












okay last hope harap menang :]




Okay , 8gambar aje .
ada gambar lagi sebenarnya 
tapi internet tak mengizinkan .
Areed Amier bertuah tau sbb contest pertama yg aku join contest dy .
Hahahaha . Tak de lah gurau je
Hehhehe .
Nak join ?
Jom lahhh .
Syaratnya 

syarat-syarat penyertaan * warganegara bumi ( malaysia )
*berumur antara 2 tahun hingga 99 tahun ( 100 tak layak )
*wajib follow blog areed amier * follow twitter areed amier ( tiada paksaan )
*wajib like fanpage areed amier*Subcribe YouTube Channel  Areed Amier  ( tiada paksaan )
* upload sebuah gambar tiba-tiba . ( candid )
Cara-cara penyertaan
*macam biasalah , copy banner diatas dan buat satu post pasal contest ni .
*upload sebuah gambar candid ( lebih banyak lebih  bagus )
*untuk pengetahuan peserta , gambar yang anda upload di blog anda akan dimasukkan
ke dalam Fanpage Areed Amier untuk memudahkan sebarang urusan .
Cara pemarkahan .
* follow blog areed amier ( 10 markah ) - wajib
*like fanpage areed amier ( 15 markah )
*Follow twitter Areed amier ( 3 markah )
*subcribe YouTube Channel Areed Amier ( 2 markah )
*Markah penuh bagi setiap gambar ialah ( tertakhluk pada terma dan syarat )
Follow blog Areed Amier sudah .Like fanpage . sudahh Follow twitter sudah Subcribe YouTube Channel sudahh 






PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, Im Liyana, I from planet matoki. Im 15 this year. My birthday date 11 / 12 / 1999 ;) Follow me! Mwah :* xx

OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Homework , I hate you .
  • Having Dinner at Pizza Hut .
  • aku tak leh hidup tanpa kau .
  • aku tak pernah halang kau :'[
  • Exam oh Exam .
  • penat doh aku kalau kita asyik mcm nie je .
  • Page :]
  • hoki , iloveyousomuch !
  • matahari.
  • ada jugak org stupid mcm kau ye dekat dunia nie !!