C L O U D ;
ABOUT ENTRY LOVES TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
penat doh aku kalau kita asyik mcm nie je .
Monday, 27 February 2012 • 01:24 • 0 comments

Assalamualaikum .
Nampak tak tajuk dekat atas tu .
nampak kan .
rasanya sedih ke tak ?
opkos lah sedih wokkk .
okay , nak diceritakan . . 
aku ada sorang kawan ni tau . .
dulu masa darjah 6 kitorang nie memang rapat 
gila lah dengan geng yang lain en . . 
tapi , sejak masuk skolah menengah semua buat haluan masing-masing .
yang dulunya rapat semua dah tak bertegur dah punn . .
and adalah 2 orang kawan aku nie . .
diorang dua nie memang rapat gila lah en .
kalau diorang pegi mana ke buat apa punn sama-sama ahhh .
tapi sekarang diorang dah berenggang .
seddihh .
lepas diorang berenggang yang sorang nie dapat kawan baru yg lagi sorang tu . . . .. 
hmmmmmp tak payah cerita lah kan .
kesian je yang sorang nie . . 
hari-hari rehat sensorang je .
sedih betul aku tengok 
then aku punn bermusuh dengan si pelupa kawan nie . . 

memang aku cakap en , sampai bila
bila punn selagi si pelupa tu
tak mintak maaf , selagi tu aku tak akan kawan dengan
dia . aku paling benci kawan lupa kawan .
kalau dah pikir muka tu lawa sangat .
cakap terus terang !!


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, Im Liyana, I from planet matoki. Im 15 this year. My birthday date 11 / 12 / 1999 ;) Follow me! Mwah :* xx

OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Page :]
  • hoki , iloveyousomuch !
  • matahari.
  • ada jugak org stupid mcm kau ye dekat dunia nie !!...
  • aku nak masuk asrama la DOEE !
  • tak pasal-pasal :'[
  • sekejapnya cuti :[
  • Finally :]
  • this post is about myself and not you .
  • skola :'[