C L O U D ;
ABOUT ENTRY LOVES TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
sekejapnya cuti :[
Monday, 6 February 2012 • 03:20 • 0 comments

Assalamualikum and holla guys !
aku tengah sedih ni .
sape yg tengah sedih jugak sila kentut ye
terima kasih .
okey , straight to the point .
aku sedih sebab paksu aku ngan sepupu sepapat aku baru je balik :'[
huwaaaaa , sedih wokk .
hmmmm .
aku sayang betul dengan sedara aku yang baru balik tu .
ishkkk .
kenapa lah cuti nie awal sangat .
gerammnyeeeeeeeee ...
haritu kitorang pergi pulau aman tau .
aku naik kayak weyhh 
percaya urk ?
hew hew .
serious best ahh .
aku rindu waktu tu gila-2 kot .
susah nak dapat uh kenangan mcm tuh .
hmm , tu jeh kot .

p/s : jangan tag aku dalam contest eh , sbb aku tak tahu nak buat apa .
sorry eh sape yg tag aku tu . mintak maaf sgt-2 .
aku memang tak tau :[


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, Im Liyana, I from planet matoki. Im 15 this year. My birthday date 11 / 12 / 1999 ;) Follow me! Mwah :* xx

OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Finally :]
  • this post is about myself and not you .
  • skola :'[
  • KLGC ;]
  • aku update pasal kau lagi ye sayang ;]
  • everything .
  • kawan-kawan :')
  • goodbye 2011 nice to meet you .
  • errrrrr --' babun eh kau nie .
  • kita geli la wokkk :P