C L O U D ;
ABOUT ENTRY LOVES TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
errrrrr --' babun eh kau nie .
Friday, 30 December 2011 • 07:03 • 0 comments

heyya hye kawan-2 .
aku baru gaduh dengan budak nieee .
|
|
|
V


k , seriously aku memey suka ejek dy .
hahaha .
aku gadoh dengan dy sbb aku tak suka
dy tiru aku macam-2
fikir aku otak dy kah ?
haha . memey tak ar en .
aku da cukup sabar da dengan dy .
sampai satu haritu aku berhasrat nak menipu dy .
k , macam-2 dah aku tpu dy ,
hahahahhahaha .
aku sangat-2 tak suka org yang suka meniru .
macam tak leyh fikir lak enn .
adoyyyyyy .
marah nie weyhh .
k , kalau dulu aku sayang kau kann .
sekarang nie sayang tu makin berkurang .
lain kali jangan carik pasal ngan aku eh .
kalau kau tiru aku lg .
jgn harap aku nak maafkan !
ingat tu ye .

to kwa phei san a.k.a yumiko michiko .
aku harap lepas nie kau tak tiru aku lg .
aku just tak suka kau je k skrg nie .
kalau satu hari nanti hati aku terbuka nak suka kau lagi .
aku akan sukakan kau .
dalam benci aku dengan kau .
masih lagi ada sayang .
hope tahun depan UPSR kau cemerlang kay .
bye ;)


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, Im Liyana, I from planet matoki. Im 15 this year. My birthday date 11 / 12 / 1999 ;) Follow me! Mwah :* xx

OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • kita geli la wokkk :P
  • my blog has been change :)
  • today my birthday .
  • clash , clash and clash :)
  • sorry .
  • itew sayang kakak itew ♥
  • saat masa terakhir sekola !
  • don't leave me please :'(
  • beruntung nye aku kan :)
  • terharu ♥ :')