C L O U D ;
ABOUT ENTRY LOVES TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
saat masa terakhir sekola !
Saturday 19 November 2011 • 04:06 • 0 comments

Bismillahirrahmanirrahim .. 
assalamualikum . . 


cerita pasal hari anugerah haritu ,
aku dtg dgn halimatun . . 
pastu masuk kelas macam biasa . .
yang ade , athirah dengan farra . . 
puteri x sampai lagi kowt . .
x ingat dah la . . 
suila pulak dah confirm2 kat kantin . .
mmg rutin harian dy lah kan . . 
pastu , aku plak g kantin . . 
bila loceng dah bunyi ,
ape lagi . . 
beratur lahh . . 
mmg setiap kali perhimpunan mmg 
memerlukan sebuah buku cerita . . 
yg aku mmg x habes2 lah kan dengan buku 
word search warna kuning tu . . 
myra mmg plaing x suka la buku tu . .
bila dy cari pown sikit2 je . . 
pastu jap g aku kene sambung . . 
hahahaha . . 
x kesah lahh kan . . 
lepas tu , kene beratur ikut senarai nama . . 
aku depan skali . . 
x suke , x sukeeeeeee . . 
aku x suke sbb aku maluu . . 
hahaha . . 
lepas tu kene duduk dekat dewan . . 
duduk dekat atas kerusi memang best !
mula2 skali tengok tarian selamat datang . .
membosankan tarian tu ,
sorry pn irni . .
hihihihihihi .. 
bukan apa , mmg slalu tengok tarian tu . .
dah habis tarian tu ,
pn low pulak berucap . .
org dengar aku buat word search , 
biadab !
hahahahaha . .
aku paling x suka dengar orang berucap . .
lepas pn low , encik abdul karim lak . .
aku buat benda yang sama je . .
dah habis tu . .
tengok lah budak2 tahap 1
yang dapat anugerah tu . .
dah habis sume anugerah ,
rehat plak . .
kitorang makan kejap je . . 
lepas tu sesi photography . . 
cehhh . . 
dah habis photography kat kantin tu . . 
cik zaliah lalu . . 
yg ila da kejar dy awl2 da . . 
lepas tu aku lak pegi kat cik zaliah . . 
dy ckp dy ade keje . . 
pastu , aku biyarkan je la . .
yang ila dok kacau dy . . 
aku ckp ngan ila . 
" ila ! jangan la kacau cik zaliah , 
cikgu kesayangan aku tuuu ! "
pastu cik zaliah pandang kat akuu . . 
malu siottt . .
hahahahhaha . . 
lepas tu photography lg skali . . 
dah habis sume . . 
masuk dewan . . 
pn low umumkan pasal UPSR , 
keputusan skolah aku kali nie . . 
memberasangkan la  . 
hahaha
13 org dpt 5 A ,
tahniahhh !!
da habis tu . . 
tengok sume persembahan . . 
akhirnya . . habis jugak la anugerah
cemerlang skola aku hari tuu . . 
the end . . 

besoknye plak . . 
sume darjah 6 wajib hadir . . 
tapi , aku .  . myra . . 
fazielah n roziyah kene g skola agama . . 
tapi kitorang still pegi sekolah
kebangsaan jugak lah kann . . 
hahahha. . 
dekat skola agama x best . . 
hahahhaha . .
kat skolah agama , lepas kitorang amek 
ape yg kitorang kene amek tuh . .
kitorang terus jalan kaki pegi sekolah
kebangsaan . . 
semua pelik tengok kitorang . . 
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee . . 
masa masuk skola nak g pejabat ,
nampak batang hidung cik zaliah . .
baru masuk dah nampak . .
adoiii --'
maluuunye aku . .
heeee :) tanye dekat akak
kerani tu pasal sijil berhenti sekolah .
akak kerani tu cakap kene jumpa
guru kelas . . 
kitorang pown pegi lah cari . . 
aku cari cik rahiman ,
bila dah jumpa . . 
cik rahiman kata nanti ,
masuk kelas dulu . . 
kitorang masuk lah kelas . . 
aku masuk2 je ,
kawan2 aku semua menjerit nama aku . . 
rindu letewwww ^^ !
hahahahaha . . masa tu 
pn nor azlin yg masuk  .. 
kalau time pn nor azlin , bebas sikit . .
boleyh makan bagai . . 
aku makan gula2 erina bagiii . . 
sedapp ;) tersedak-sedak akuu . . 
hahahhaha . .
 lepastu diorang tanye aku dpt bape A
aku cakap la " 1 je :P " :)
dengan bangganya . . 
hahahhahaha . . 
athirah bawak hp , puteri plak bawak camera . . 
kitorang ape lagi  . . 
posing maut la weii .. 
ada gambar aku cium puteri ,
tapi dekad hp athirah . . 
gamba tu sweet gila  . .
sumpah x leyh lupe hari tuuu .. 
happening gile kowt . . 

ape-2 p0wn . . 
aku sayang kawan2 aku sampai matiiiiiiiiiiii !!



PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, Im Liyana, I from planet matoki. Im 15 this year. My birthday date 11 / 12 / 1999 ;) Follow me! Mwah :* xx

OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • don't leave me please :'(
  • beruntung nye aku kan :)
  • terharu ♥ :')
  • nie lha keje boring aku :#
  • Oh :O GoodBye :'(
  • sorry to say :'(
  • edit blog adelah perkara terhebat :)
  • GVVIP :')
  • because ?