C L O U D ;
ABOUT ENTRY LOVES TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
kita geli la wokkk :P
Saturday, 24 December 2011 • 01:18 • 0 comments

assalamualaikum and hye awak , awak , awak , awak 
awak , awak , awak and awak semua .
hehe .
tadi kan ,
aku tengok lah cerita ___________ .
aku x ingat title dy ape .
tp , yg pastinya cerita tu pasal perubatan lah kennn .
diorang guna perubatan dekat india tauu .
tau-2 je lah india kan percaya lembu tu haiwan yg mulia .
kalau x silap lah .
lepastu en , ada satu perubatan tu kan .
diorang guna air kencing lembu dengan najis a.k.a tahi .
hehe . air kencing tu diorang kene minum 
percaya urk ?
hahahha .
betullah --'
k , tu je .
bhoiiiiiiiii :P


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, Im Liyana, I from planet matoki. Im 15 this year. My birthday date 11 / 12 / 1999 ;) Follow me! Mwah :* xx

OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • my blog has been change :)
  • today my birthday .
  • clash , clash and clash :)
  • sorry .
  • itew sayang kakak itew ♥
  • saat masa terakhir sekola !
  • don't leave me please :'(
  • beruntung nye aku kan :)
  • terharu ♥ :')
  • nie lha keje boring aku :#