C L O U D ;
ABOUT ENTRY LOVES TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
KLGC ;]
Sunday, 15 January 2012 • 01:14 • 0 comments

Asssalamualikum .
haha .
haritu en [ tak ingat bila lah ]
aku , abang aku , mak aku n adik aku pergi KLGC .
Kuala Lumpur Golf Club mungkin kot .
hehe . i'm not sure kay .
kalau salah , tolong lah betulkan ye .
kay thanks .
tempat tu memang superb ar en .
sejuk gila siutttt .
hmmmm , masa tu abang aku karaoke tau .
tak pernah-2 dy buat macam tu .
[ i feel like in a dream ]
suara dah lah pecah .
nasib baik org dekat situ tak balik awww .
kalau tak , memang aku-2 skali balik .
k , tak klaka , aku tau lah .
okay tuh je , aku nak buat homework . bye


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, Im Liyana, I from planet matoki. Im 15 this year. My birthday date 11 / 12 / 1999 ;) Follow me! Mwah :* xx

OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • aku update pasal kau lagi ye sayang ;]
  • everything .
  • kawan-kawan :')
  • goodbye 2011 nice to meet you .
  • errrrrr --' babun eh kau nie .
  • kita geli la wokkk :P
  • my blog has been change :)
  • today my birthday .
  • clash , clash and clash :)
  • sorry .