C L O U D ;
ABOUT ENTRY LOVES TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
asyik sedih je bila nak happy do ?
Thursday 5 April 2012 • 05:43 • 0 comments
Assalamualaikum :)
status tu sedeyy je enn ,
mana tak sedih beb .
haritu aku gaduh dengan myra ,
now da baik .
td plak E'zzah duk buat mulut celupar dy ,
haritu dy suruh aku sound masmira sbb masmira celupar ,
tp aku tak sound .
besok kau tunggu aku sound kau pulak k .
kau kata masmira bila dy tengah marah dy suka marah org lain lah
mencarut lah .
kau punn aku tengok lebih kurang je .
bukanlah aku nak kata kann ,
aku tak tahan dohh ,
asyik aku je nak jaga perasaan orang ,
jadi orang tengahh .
paham lah aku jugakk .
sentap dohh aku mcm nie .

aku harap , kita berbaik lah dohh . aku nak korang yg dulu .
masa kita baru kenal .
cer ingat balik betapa akrabnya hubungan kita kann .
aku rindu semua tu .
raht same-2 semua kannn .
Hmmmmmmmmmmmmmp .
thanks sbb sudi dengar luahan hati aku ni :'(



PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, Im Liyana, I from planet matoki. Im 15 this year. My birthday date 11 / 12 / 1999 ;) Follow me! Mwah :* xx

OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Dear April
  • Frienship .
  • Guess What ?
  • no one can break off our relationship
  • nak demam . Hmmmmmmm :/
  • Tournament yeahhh .
  • Haaaaaaaaaa ?
  • long time no see ?
  • Contest gambar suddenly
  • Homework , I hate you .